E.T. háttere

E.T. megígérte, hogy mivel nincs jobb dolga.. jelenleg technikailag lehetősége sem.. mint hogy a TV-t nézze, és felhívja a figyelmünket pár apróságra ami a szemünk előtt zajlik. Némely esetben ez valóban megdöbbentőnek bizonyul!

Friss topikok

Linkblog

Mr. Dopeman

2011.02.07. 14:12 teregE.T.

 

Valami oknál fogva mindig szimpatikus volt a Dopeman cucca...  a kezdeteknél talán csak a szubkultúrájából áradó szabadság(vagy szabadosság?) érzése volt csábító.. (meg, hogy voltam vagy 16-17).. a lázadás..  a csúnyabeszéd.. a gangstafeeling.. maffiapara.. de ahogy múlik az idő ez az ember még mindig a talpon.. sőt egyre jobb...

ezek szerint még mindig van benne tartalék.. és egyre inkább hallható a tartalom..  és végre célban az igazi ellenség.. A háttér!!!!!!!!! 

és mivel rendkívül fejlett "üzleti" érzék is párosul nála.. ehhez a való világhoz... ezért ennek a létező összes fórumon hangot is ad.. dopeman.tv/

Nem vagyok rajongó... (ha a rendszeres csápolást értjük a szó alatt)... ennek ellenére majd az összes dalát ismerem és szerintem számos nagyszerű anyag van közöttük.. bár nekem elég, ha jó az ütem, értem benne a poént. és ha akar valamit mondani a szöveg.. no meg persze a profizmusra való törekvés zenében is.. szóval jó a dopeman cucca (amiről sokan azt hiszik, hogy pakettba van csomagolva...) merthogy üt!!

Figyelmemet legújabb borítójával keltette fel ismét..  ami számomra tudatos hadüzenetnek tűnik.. igen... A háttér felé ..

Ha a mai.. egyre divatosabb háttérhatalmi szimbolika használatot vesszük alapul akkor Dopeman az ún. mindent látó szemnek mutat egy szintén közismert jelet.. (fenti kép) Azt, hogy közben a szája is le van ragasztva azt nem hiszem el, mert a lemezen közben elég jól nyomja..

De nem csak a szemnek fakkol be.. mert befakkol ennek a két dinnyének is itt alant..

 

A lemezen elhangzik, hogy Gyurcsányra és Orbánra egyaránt rímel a Sátán..

"A Gyurcsány és az Orbán az csak két figura. Ők képviselik azt az elitet, ami ellen én kiállok hangosan. Helytelenítem, amit csinálnak. Ellenségemnek tartom őket minden szempontból. A Magyarországon élő emberek ellenségeinek tartom őket. Rólam nem lehet azt mondani, hogy jobboldali vagyok, mert nem férek oda se be. Én egy kifejezetten baloldali ember vagyok, munkáskerületből származom. Jó a kapitalizmus, ha jól van csinálva. De ahogy most van csinálva, az nem tetszik. Magyarországon nincsen baloldal, nincsenek baloldali eszmék. Van két pénzcentrikus párt, és ezek egymással vitáznak. De még ez se igaz, le vannak osztva a lapok. Figyeltem az utóbbi években a dolgokat, Orbán Viktornak például láttam tíz-húsz átváltozását az elmúlt pár évben."

 

A dalai és megmozdulásai őszintének tűnnek..  bármilyen rosszul hangzik ez gyakran.. a mindenféle irányokból vesztegetett  hivatásos véleményformálói számára.. hiába... (igazából  hál'Istennek.. ) aki a jó irányba áll annak NEM kell hazudozni... !!

 

 

Egy biztos.. Mr. Pityinger tudja.. hogy kiben hisz.. és azt is..,hogy az ördög ezt annyira nem csipázza.. látványosan tudja tálalni ugyan a szitukat... de gyakran oda is basz.. (ha élhetek most én is kicsit gangsta kifejezéssel.) Ennek ellenére példás családapa.. amihez további sok sikert meg örömöket kívánok!

  

Természetesen nem lehet elmenni szó nélkül a családját ért tragédia mellett sem, mert ez sem egy hétköznapi történet.. (még akkor sem ha ez gyakran megesik arra felé).

tv2.hu/aktiv/video/kiraboltak-es-megkinoztak-dopeman-nagyszuleit

Szokás szerint amíg az ország egyik fele együtt érez.. a másik fele önigazolást talál abban  hogy akasztják a hóhért... de a birka már csak ilyen. (a dolgok meg így vannak megírva)

Az eset a vezető tényfeltáró hírportálon, a Hírháttér Multimédiában is szóba került

Ahogy Dopeman Kapcsán Meg Van Írva (HÍRHÁTTÉR-Film 2011) from Miller Yourbarley on Vimeo.

Mindenesetre eljött az idő.. hogy Dopeman megmutassa mit tud!! 

Simán szavazzuk a bizalmat!! (mármint E.T. meg én..)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ethazatelefonal.blog.hu/api/trackback/id/tr422644414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása